Podajemy do informacji Politykę prywatności aplikacji MBSmobile.
POLITYKA PRYWATNOŚCI BANKOWEJ APLIKACJI MBSmobile
Małopolskiego Banku Spółdzielczego
- Niniejszy dokument opisuje politykę prywatności aplikacji MBSmobile.
- Małopolski Bank Spółdzielczy dokłada szczególnej staranności w zakresie ochrony prywatności zarówno obecnych, jak i potencjalnych Klientów korzystających z bankowej aplikacji mobilnej MBSmobile.
- Kompatybilność naszej aplikacji:
- na urządzenia z systemem operacyjnym iOS
- na urządzenia z systemem operacyjnym Android
- Przebieg procesu parowania aplikacji z kontem internetowym.
- Login Użytkownika, informacje o producencie oraz modelu urządzenia przesyłane są do Banku podczas procesu parowania w celu jego identyfikacji w systemie bankowości elektronicznej.
- Po zakończeniu procesu parowania urządzenia, przechowywana jest na nim nazwa profilu zdefiniowana przez Użytkownika aplikacji.
- Dane przechowywane na urządzeniu mobilnym.
- Identyfikator profilu użytkownika generowany po stronie Banku w procesie parowania urządzenia mobilnego.
- Unikalny identyfikator sesji użytkownika generowany po stronie Banku w procesie logowania do aplikacji mobilnej.
- Wdrożone zabezpieczenia.
- Do komunikacji pomiędzy aplikacją mobilną a systemem Banku wykorzystywane są mechanizmy szyfrujące – do zabezpieczenia łączności.
- Weryfikacja integralności aplikacji – zabezpiecza przed modyfikacją aplikacji.
- Weryfikacja integralności sieciowej – zabezpiecza przed nieautoryzowanym wejściem.
- Wykrywanie nakładki ekranowej – zabezpiecza przed złośliwym oprogramowaniem na urządzeniu mobilnym.
- Weryfikacja modyfikacji fabrycznych ustawień urządzenia – sprawdza, czy na urządzeniu mobilnym przełamano fabryczne ustawienia bezpieczeństwa (tzw. root lub jailbreak). W takiej sytuacji, nasza aplikacja przesyła do Banku taką informację, którą analizujemy pod kątem bezpieczeństwa transakcji.
- Zablokowanie możliwości tworzenia automatycznych zrzutów ekranu – ekrany po zalogowaniu do aplikacji (czyli z potencjonalnymi danymi wrażliwymi) mają zablokowane robienie zrzutów ekranu.
- Dostęp do zasobów urządzenia jaki może mieć nasza aplikacja.
Korzystając z aplikacji mobilnej, użytkownik może wyrazić zgodę na dostęp do następujących zasobów:
- Uruchomienie usługi na pierwszym planie.
- Odbieranie powiadomień.
- Pełny dostęp do sieci.
- Odbieranie danych z Internetu.
- Wyświetlanie połączeń sieciowych.
- Sterowanie wibracjami.
- Zapobieganie przejścia urządzenia w stan uśpienia.
- Używanie czytnika linii papilarnych i/lub FaceId.
- Informacje jakie może zbierać nasza aplikacja.
W celu zapewnienia wysokiej jakości usług oraz diagnostyki pozyskiwane są następujące anonimowe informacje:
- System operacyjny urządzenia mobilnego.
- Typ urządzenia mobilnego.
- Wersja naszej aplikacji mobilnej.
- Wykorzystywany język na urządzeniu mobilnym.
- Kliknięcia w elementy naszej aplikacji mobilnej.
- Wyświetlenia ekranów aplikacji mobilnej.
- Przybliżona lokalizacja urządzenia mobilnego.
- Techniczne przyczyny błędów.
- W jaki sposób zablokować dostęp do zasobów urządzenia dla naszych aplikacji?
W zależności od wersji aplikacji mobilnej, uprawnienia aplikacji można odwołać przez zmianę ustawień systemowych na danym urządzeniu mobilnym lub poprzez odinstalowanie naszych aplikacji.
W przypadku braku zgody na postanowienia niniejszej polityki prywatności, należy niezwłocznie odinstalować aplikację.